poniedziałek, 11 czerwca 2012

Make Up 8.

Hej wszystkim :)
Rano była fajna pogoda, ale po południu zachmurzyło się i teraz cały czas pada. Szczerze mówiąc to ja mam już dość tej pogody. Ale przynajmniej w weekend było ok.
Dziś dodam post z makijażem. Zrobiłam go jakiś czas temu, ale wstawiam go dopiero teraz. Niestety ja blogowe makijaże robię tylko wtedy, gdy na dworze świeci słońce, ponieważ mój aparat jest jakiś dziwny i nie mogę ustawić w nim normalnych kolorów, a jak świeci słońce to wtedy zdjęcia i kolory wychodzą lepiej.
Co do makijażu nie wiem, gdzie miałam mój mózg, ale w ogóle nie pomyślałam, aby narysować czarną kreskę. Tak by to fajnie wyglądało, ale po prostu nie wpadłam na to... Zastanawiałam się czy ten makijaż wstawić na bloga, no ale pomyślałam, że no już trudno. I przepraszam za te tajemnicze cienie pod okiem - to mój palec ;)






A na koniec rozdanie :) Do zobaczenia :D

2 komentarze: