czwartek, 14 czerwca 2012

Recenzje: Garnier Krem BB i odżywka do włosów Long Repair z Nivei.

Cześć.
Postanowiłam, że zrobię recenzję kosmetyków, które nabyłam nie dawno, lecz już zdążyłam je przetestować. Foto z googli, nie chciało mi się robić własnych ;P
Pierwszym kosmetykiem, który opiszę to Krem BB Garniera.



Beauty Balm Prefektor 5 w 1.
* Nawilża 24h
* Wyrównuje koloryt
* Ukrywa niedoskonałości
* Rozświetla
* Ochrona UVA/UVB - SPF 15
- Z witanimą C + pigmenty mineralne.
- Pojemność 50 ml.
To były takie najważniejsze informacje z opakowania. Teraz napiszę, co sądzę o tym produkcie.
Dowiedziałam się o nim z reklam w TV, ale podeszłam do nich zbyt sceptycznie. Bo aż 5 w 1. Ale ok pomyślałam, że może będzie fajny, tym bardziej, że zaczęłam czytać na waszych blogach, że jest on naprawdę fajny. Niestety nie miałam dostępu ani do Natury ani do Rossmanna więc nie mogłam go zdobyć. Ale kilka dni temu nareszcie go zdobyłam i byłam ciekawa jak wypadnie na mojej cerze.
Na początku rzuca się w oczy (a może w nos) bardzo fajny zapach BB. Jest on wyczuwalny wąchając z opakowania oraz przy aplikacji. Na twarzy dobrze się rozprowadza. Na początku są powstają drobne smugi, ale wystarczy dobrze go rozprowadzić i nie ma z tym żadnego problemu. Jeśli chodzi o nawilżanie to powiem, że przed nałożeniem BB na twarz daję zawsze cieniutką warstwę kremu nawilżającego. Może i nie jest ona potrzebna, ale tak po prostu robię. Nie nakładam go grubą warstwą więc delikatnie wyrównuje koloryt, demaskuje niedoskonałości i rozświetla.
Podsumowując ten krem bardzo mi się podoba. Kolor jest dla mnie idealny. Najbardziej podoba mi się to, że maskuje niedoskonałości, rozświetla i wyrównuje koloryt. Jest on dobrym zamiennikiem podkładu dla młodej osoby. Myślę, że gdy zużyje pierwsze opakowanie, kupię kolejne. Czy polecam? Tak, oczywiście. Ja kupiłam go za 14,99zł w Rossmannie a wiem, że 28 czerwca w czwartek będzie obniżka na 11,99 zł.

Odżywka do włosów Nivea Long Repair

Regenerująca długie włosy. Potrójna ochrona i regeneracja: Nasada-Włosy-Końcówki
- Kreatyna i olejki
- Włosy dłuższe, łamliwe, rozdwajające się.
- Pojemność 200 ml.
Jest to produkt, który został już osławiony na blogach i na youtubie. Właśnie z tych źródeł dowiedziałam się o nim. Moje włosy spełniają wskazania, by używać tej odżywki. Kiedyś miałam szampon z Nivei, ale po nim włosy szybciej się przetłuszczały. Wiem, że z tej linii Long Repair są też jakieś inne produkty do włosów.
Jeśli chodzi o wyniki stosowania. Używałam jej jeszcze trochę za krótko by coś szerzej o niej powiedzieć, ale na pewno włosy po niej były miękkie, miłe w dotyku, łatwo się rozczesywały. Nie można też przesadzić z ilością nakładaną na włosy, bo potem są przyklapnięte i szybciej się przetłuszczają. Jeśli chodzi o to, czy włosy mi się nie rozdwajają, czy są silniejsze i się nie łamią, to na to jeszcze trochę muszę poczekać, ale jeszcze w tym tygodniu idę do fryzjera i podcinam końcówki. Wtedy będzie można śledzić wyniki. Kupiłam ją chyba za nie całe 9 zł. Mam nadzieję, że okaże się super.

Na koniec mam do was prośbę. Tak, wiem spam... Pewnie niektóre z was już słyszały o ShinyBox. Pomożecie mi go zdobyć? Jeśli chcecie zdobyć fajne kosmetyki za darmo (tak, za darmo, to nie jest żadna podpucha) kliknijcie ten link http://shinybox.pl/?ref=10ef1ed potem ,,Czytaj dalej'' potem ,,Odbierz ShinyBox''  i ,,Załóż konto''
Bardzo chciałabym zdobyć ten box, przy tym i wy możecie go zdobyć. Jeśli już ulitujecie się nade mną to proszę postępujcie zgodnie z rejestracją tak, jak napisałam na górze. Dla was to 3 minuty, a mnie da wiele radości :) Bardzo proszę i dziękuję.

6 komentarzy:

  1. ja też liczę na pomoc moich czytelników;)
    a bb garniera mam fajny jest ;)
    pozdr;*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam zadnego z tych produktow..

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne recenzje! dzięki Tobie zainwestuję w ten BB chyba! też od początku, kiedy się pojawił byłam oczarowana, ale nie mogę go nigdzie znaleźć! Od jutra wszystkie drogerie w mieście przeszukam raczej :) pozdrawiam i zapraszam, buziolek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa ;* Również dodaję do obserwowanych i miałam zarówno tą odżywkę jak i krem. I co do odżywki to jakąś żadnych efektów nie zauważyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nivea to najlepsza marka;)
    Zakładam nowego bloga , więc zapraszam cię do mnie http://lovesandfriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń