poniedziałek, 14 maja 2012

Ahh ta radość!

Cześć wszystkim.
Bardzo was przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale miałam bardzo dużo pracy i nie miałam czasu na to by napisać jakiś konkretny post. Chodź ten trudny czas się jeszcze dla mnie nie skończył, mam teraz trochę rozluźnienia. I jeszcze dostałam złą wiadomość, że zamówienie z Avonu, które złożyłam nie zostało zrealizowane z powodu braku dostępnych produktów. Świetnie...
Kilka dni temu (chyba w piętek) zamówiłam sobie paletę 120 cieni do oczu. Ależ się cieszę. Już nie mogę doczekać się przesyłki. Moja paleta będzie wyglądała mniej więcej tak, jak ukazuje to obrazek na dole (zdjęcie z allegro)

Myślę, że gdy bliżej zapoznam się z paletą, napiszę o niej recenzje. Coś czuję, że najbliższe dni będą się strasznie dłużyły.

4 komentarze:

  1. oszalałabym z taką ilością cieni :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ile tym mozna zrobić makijaży <3

    czekam na recenzję, bo zastanawiam się nad zakupem :)

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. czekamy na przesyłkę i recenzję tego cuda;))







    zapraszam do mnie na moje pierwsze rozdanie;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czekam i wczoraj dostałam wiadomość, że paletka została wysłana :)

      Usuń